“Door Supportpunt krijg ik inzicht in wat we kunnen doen, en advies waar ik mee vooruit kan.”

‘Ik ben blij met Supportpunt. Bijvoorbeeld de kastekorten: die kon ik even spiegelen met mijn contactpersoon bij Supportpunt. Was het normaal om deze tekorten te ervaren? Wat kunnen we eraan doen? Ik kreeg meer inzicht in de acties die we kunnen ondernemen, omdat het een voortdurend terugkerend probleem blijkt te zijn. En daar is de accountant op zijn beurt ook niet blij mee. Wij, als bestuur, zijn bestuurlijk aansprakelijk. Dat houdt in dat wij verantwoordelijk zijn voor het reilen en zeilen van onze stichting, en dit is natuurlijk een serieuze zaak. Samen met Supportpunt kan ik uitzoeken waar het precies mis gaat. Het fijnste is dat ze informatie geven, ook ongevraagd. Ze plaatsen zoiets in perspectief, en ze bieden steun op de juiste manier. Vanuit daar kan ik probleemoplossend te werk gaan. Dat geeft rust.’

Stichting Sociëteit Andromeda

John Kevers, Penningmeester